Hsbtlc Kızlar dişim apse yaptığı için doktor klavunat antibiyotiği yazdı ama kullanmak istemiyorum aranızda kullanan var mı
pamuk32 Hsbtlc başından beri hamilelgn sürekli kullandım kronik faranjit icin.. smdiye kadar bı problem yaşamadım
Hll3840mhmt Hsbtlc bebeğede sizede zararlı enfeksiyon bahsettiğiniz ilaç ta b kategorisi sıkıntı olmaz Allah ’ın izniyle kaç haftalıksınz
Aysdils Dişinizdeki abse bebeğe daha çok zarar vereceği için doktor ilaç yazıyor neden kullanmak istemiyorsunuz? Hamileyken ilaç kullanılmaz diye bir şey yok sadece uygun ilaç seçmek gerekir.
Dilara_slm Farklı farklı bir çok antibiyotik kullandım enfeksiyonum için.. malesef bazı şeylerde fayda zarar düşünülerek hareket ediliyor kimse ilaç kullanmak istemez ama zaten hamilelerin kullanabileceği ilaçları yazıyorlar doktorlar da..
pamuk32 Hsbtlc hayır ama farklı çeşit antibiyotik kullandım zaten zararli olsa doktorunuz vermezdi size çok evham yapmayın enfeksiyon daha riskli