Elisayten 06yyykubra annem bana hamileyken hep erkek demisler doğduktan sonra bi bakmışlar kızım ayni durum bi akrabamizinda basina geldi ondada kiz demişlerdi erkek cikti
Bicanbehiye 06yyykubra anneme almanyada oğlun olacak demişler bi doğmuşum kız dedemin adını alacakken babaannemin adını almışım 😁😁😁
sirdaass 06yyykubra benim eşime de kız demişler erkek doğmuş ama o zamanlar teknoloji bu kadar geniş değildi ki şimdi detaylı ultrasona giriyoruz herşeyi en ince ayeıntısına kadar görebiliyoruz ama Allah isterse herşey olur 😍❤️