Merhabalar anneler,
Ben 33. Haftadayım, kovid öncesi Tr’ye geldim ve hamileliğimin ortasında burada mahsur kaldım. Normalde yurt dışında yaşıyorum ve doktorum oradaydı. 32. Haftamda aşırı kaşıntı başlayınca kokestaz şüphesiyle doktora gittim ALT ve AST değerlerime bakıldı. Yüksek çıkınca safra asitlerine bakılması için tekrar kan istendi. İki gün arayla iki kere kan verdim. (Üstelik özel hastane gittiğim yer) Sizlerde bu hastalık varsa veya daha önce geçirdiyseniz be takibinden memnun kaldığınız bir doktor varsa tavsiye edebilir misiniz? İstanbul Anadolu yakasında olursa iyi olur, çünkü ben Üsküdar’dayım. Cevap veren herkese teşekkürler 🙏🏻