Hnifeatr Merhaba kızlar 36 haftalık hamileyim bugün vajinamda ağrı var ve bebeğim kımıldadıkça aşağıya çok baskı oluyor ağrı ve sızı çok oluyor . Neden oluyor sizce yasayan var mi ? Açılma mı oluyor acaba ?
DilekBodurr Hnifeatr aynısını ben de yaşıyorum açılma olduğunu sanmıyorum ama 35+2 yiz her şey yolunda dedi doktorum
Kbrkaya Hnifeatr merhaba canım aynı Durumu şuan bende yaşıyorum 36+4 üm geçen cuma bu yüzden hastaneye gittim doktorum baktı açılmam var mı diye ama açılmam yoktu. Yürüyüşü falan yasakladı sadece yatıp dinlenmemi istedi
dnzanasi2 Merhabalar ne olur ihmal etmeyin geçen hafta aynı şekilde ağrım vardı aşağıya baskı yapıyodu sabah dr gittim öğleden sonra doğum yaptîm 36 +3 te çok şükür bebeğimin sağlık durumu iyi ama dedigim gibi son haftalarda ihmal etmeyin ağrılari
Hnifeatr dnzanasi2 canım nasıl bi agrın vardı? Benim baskı arttı bugün ve bebeğim kımıldadıkça sizi ve ağrı oluyor . Senin açılma falan mı var mis nasıl doğuma girdin
Selin648 dnzanasi2 ciğer geliştirici iğne vuruldumu ve kaç kilo doğdu bebeğiniz ? Haftasıyla uyumlumuydu
MelisakayA Mom9272 sizinle doğum tarihimiz aynıydı galiba nasılsınız 13 temmuz bu arada doğum tarihim 😊
basakaydemir Bende 35+2 deyim aynı rahatsızlık sebebiyle doktora gittim çatıya baktı açılma yok bebek gayet iyi doğum kanalı girdiği için bu sancılar çok normal dedi
Kbrkaya Hnifeatr 17 temmuzda canım doğum. İnşallah herkes sağ salim sağlıcakla alır kucağına kuzucuklarını
yft dnzanasi2 merhabalar öncelikle Allah anneli babalı büyütsün. Kaç kilo doğdu bebeğiniz benim de haftaya erken doğum olabilir bebeğimin kilosu çok geri
Hnifeatr __meczup__ evet canım ya karnımın üstü bomboş elimle yokluyorum aşağıda bebiş . Yakın mıdır ki dogum aşağı inince ? 22 temmuz beninde doğum