https://imgyukle.com/i/CiPcov
merhabalar 12. Haftam bitiyor. artık Cinsiyet belli olur diye heyecanla bekliyoruz. Fakat dün gittiğimizde bebeğim secde eder gibi pozisyonda duruyordu doktor da Cinsiyet için erken daha dedi. Kese şekline göre tahmin edebilen arkadaşlar vardı aramızda şimdi de bi tahmin eden olur mu acaba :)