Dün akşam 11 gbi pembemsi bir akıntım geldi nişandı sanrım derken nişanmış. Bir güzel uyku cektim cok şükür sancısız.. sabah doktorumu aradım gel dedi neyse geldikk 3 cm acıklık var dedi ve lagman yapıldı serum bağlandı derken zorlu yolculuk başladı bn doğum için geldiğimi bilmez iken 😊 snra yolculüa devam 12 de sancılarımla acılmam başladı 4-5-6- derken saat 4 de doğumhaneye alındım 5 te Ali Kemalimi kucağıma aldım.. sancısı acısı derken rabbime cok şükür sağsalim kavuştum yavruma. Darısı bekleyen herkesin başına bir avazda sağsalim inşallah 💞