Akademi ile ilgili bir bilgim yok canım. Ama hemen yakınındaki Kızılay’a gidiyorum ben Tuba hanıma. Tavsiye üzerine gittim risklide bir gebeliğim var ama son derece memnun kaldım. Çok ilgili ve gerçekten işini ciddiyetle yapan bir doktor.Asla başka hastane ve doktor arayışına girmem. Ayrıca kızılayda pandemi yok bu benim için en büyük artıydı başta zaten.