irva çok iyi anlıyorum bende normalde dusuk tansiyonluyum bunun için dahilliyeye bile gitmiştim gebelikten önce tahlil fln yapmıştı normal çıkınca düşük tansiyonlusun demişti bugün 14 e 8 çıkınca kbbci normal dedi ben biliyoeum ama kendimi normal değil bildiğin kalbim beynimden cikcakti.sonra eve geldim ölçtüm 8e 6 çıktı 🤷