Pinkyellow canım ilk tereniz aşımı yapınca aynı gün tansiyona baktirdim 19 8 cıktı o günden sonra hergun baktım 17 18 19 15 hep böyle tuz kestim dikkat ettim sonra gebelik kolestazi çıkınca 30 haftada sevk edildim şehir hastanesine devlete gidiyordum çünkü ve şuan 36+1 hala tedavideyim 3 temmuz sezeryan olacam haftasını bekliyorum 38 olsun alacak bebeği dr.. tansiyon için ise sürekli takip ettik yüksek olunca tansiyon ilaç yazdı çok şükür hem yedigime dikkat edip hemde ilaç kullanıyorum sabah aksam gun sayiyorum iste wc de gece kac defa duvara carptigimi bilirim deprem oluyor sanıyordum.. Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🤲🏼🤲🏼💕