melegegebe Benim hiç şikayetim yoktu açıkcası rutin kontroldü. Geçmiş olsun sizede. Gebeliğimin başında enfeksiyonum çıkmıştı ilaç kullanmak durumunda kalmıştım şimdi tekrar öyle olur diye korktum ve bol bol su içiyorum ve sirkeli su ile taharetleniyorum onu da burda okumuştum daha da rahatlattı açıkcası