Mineberna bende bunu araştırdım bugün. Araştırmalarım sonucu gü lük 1 dilim kadar doktorlar öneriyorlar. İçeriğinde fazlaca kalsiyum ve potasyum varmış. Ama şeker yönünden de fazla. Sabah kahvaltıyla yiyorum bi de ikindin yiyorum yürüyüş öncesi. Akşam ve gece yemiyorum. Yürüyüşle bol suyla dengelemeye çalışıyorum çünkü dayanamıyorum karpuza 😑