Gd1992 canım ikili normal çıkınca zaten diğerlerni istemiyorlar öncelerden ikili tarama testi yokken üçlü tarama testi daha fazla yapılırmış ama ikili tarama testiyle beraber hem daha erken farkedildiği için hemde üçlüye göre daha net sonuç verdiği için pek gerek duyulmuyor