Cans Deletedmom83 Gördüğünüz büyüyen rahminizdir muhtemelen . Henüz haftanız çok küçük bebeği dışardan farkedebilmek için ☺
Fatosumum Deletedmom83 yok acı değilde hala alışamadım hareketlerine birden hareket etmeye başlayınca refleksle ayy diyorum😂 sanki kalbinin güm güm atışı gibi kasıklarında 😊 şimdilik öyle hissediyorum yani 😊
Kekmez Deletedmom83 bunların hepsi 14. Haftada mı oldu demek ki 20. Haftada dışarı çıkıp yürüyecek şanslısınız ☺
3melekannesi Deletedmom83 bnde 14 haftalıkken ne tarafta olduğunu görüyodum sağ tarafta tepecik oluşturuyodu 😂 ve çok sertti aynı şekilde usg ye girdim toplanmış ondan sertmiş orası
3melekannesi @Eylul_duru_2014#78701 şimdiden ne tarafta olduğunu hissediyosun bnde öyleydim 17 deyim hareketini. Bi kaç gündür hissediyorum açıp karnımı izliyorum şuanda ne yapıyosa içerde artık derimi hafiften kaldırıyo muhteşem😍😍
Deletedmom83 3melekannesi ne güzel canım ya bende artık iyice büyüsün tekme yumruk hisedeyim istiyorum
Bulut2018 Deletedmom83 evet annecik öyledir ben 50 kilo hamile kaldım hemen karnımın çıkacağını düşündüm zayıf olduğum için fakat iç karnım genişmiş neredeyse 6 aylık olduk hala karnımın Yen'i çıkıyor ama hareket etmesini 16 haftada hissettim 😘
Deletedmom83 Bulut2018 benim arkadaşımda hamile karnımı çektim ona attım daha 3 ay olmamıştık diyor nasıl karın benim 4 aylıkken bile bu kadar yoktu diye
Edos Mumkunati yok 14. Haftada ☺ 27. Haftalardan sonra haraketleri goruluyor ama toplanip oldugu yeri belki anlayabilirsiniz. 14. Haftada tekme bile hissetmiyorken disarda gorulmesi cok zor.