hepimom Kizlar selam, 32+4 teyim, 1800 kilo 42 cm boy dediler. Doktorum daha fazla olabilir kilosu proteince zengin beslen dedi, internetten baktigimda normal goruyorum. Sizin nasil durumlariniz? Dusuk mi sizce kilosu?
Dilan-acr Biz 29 haftadayız bugün kontrolümüz vardı 2 kilo 42 cm çıktık 🤦🏽♀️ 3 hafta ilerden gidiyoruz 😬 aranızda böyle olan var mı erken doğum riski olur mu sizce
Dilan-acr Sizinkinin kilosu çok normal bu arada benim doktorum da 34 haftalıkkennfalan 2 olur genelde dedi sizinki normal kiloda bence bizimki çok kilolu ama 👶🏽🤦🏽♀️