Cansu_ertem 34+3 haftalık hamileyim. Bebeğimin kafası 36+4 uyumlu. Bu şekilde olup doktoru erken doğar diyen oldu mu acaba ya da erken doğuran var mı aranızda ona göre son kalan oda düzenlemesini hızlandırıcam da 🙈
DilekBodurr Cansu_ertem kafadan dolayı erken doğacağını sanmam canım bizim de 1 hafta önde bi şey demedi doktor
Mihrimah41 Cansu_ertem valla erken değil geç doğmuştu bnmki. Normal doğum olduğundan biraz zorladı da yani. Kafa büyüklüğü de dert 😔
Cansu_ertem Mihrimah41 gerçekten artık korkularım başladı ve sezeryan istemeye doğru emin adımlarla ilerliyorum
Mihrimah41 Cansu_ertem yok yok korkma kız 😁 Allah yardım ediyo o kadar korkunç bir şey olsa hiç yeniden hamile kalır mıydım 1 sene arayla. Epidural alırsın en olmadı. Sezaryen olup ömrünce onun iziyle sızısıyla yaşayacağına az bşy sık dişini