Kızlar ana kucagı bakıyorum joıe marka bır urun begenmıstım 1000 tl fiyatı vardı dun bır arkadasım normal bırsey al uc ay cok kullandık sonra kullanamadık cok hareketlenıp durmadı dedı sız bana önerilerde bulunur musunuz aldınızmı yada begendıgınız modeller varmı