Bende 35. Haftamdayım Ahmet hocaya gidiyorum çok da memnunum aslında ama yine de insanın içine şüphe düşüyor 38.5 da sezeryanla alınacak plesenya önde ve makat geliş olduğu için Ahmet hocayı da senelerdir tanıyor çok seviyorum aslında Dr. Ahmet Çingi olmasa bende tercih etmezdim ama bilemedim bu zamana kadar hep ona gittim son anda bi değişiklik ne kadar doğru olur ki
Hani orda sezeryan olan arkadaşlar falan var mı ki