Fulyazorlu30 sağlik ocagında bizzat basıma.geldi söylim kan ve idrar verdim sabahtan ilk kez veriyorum oda sizin gibi evime yakn diye verdm sonuçların hiç birine düzgün bakılmamış troid 3bilmem kaç cıkmıştı idrarda enfeksiyn çıkmş flan hastaneye gittim o gün troid 4 cıktı enfeksiyon falanda cıkmadı saglik ocagındaki sonuçlar hastane laboratuvarina gidene kadar bi etkisi kalmıyor bnce ve buraya yazmstm neden böyle oldu diye ve saglik ocagindaki testler yanlş cıkma olasılığı var bi dahada gitmedm tahlil vermeye sağlik ocaği hastane degil ordaki doktorlar hastanedeki doktorlar kadad bilgili degil bence ben neden böyle diye sordugumda aval aval suratıma bakıyor doktor bilmiyrm diyor