Benim doktorum Derya Kanza Gül idi cok memnun kaldim sdece bebek hemsireleri cok ilgisizdi onuda sikayet kutusuna bildirdik umarim duzelmistir :) bu arada anestezi doktorumuz erkekti ve isinde cok profesyonelmis dogum yapali 6 ayi gecti cok șükür Rabbim’e ne baş ne bel ağrı oldu