Ben de kendisine birkaç kez gittim ve bıraktım , siz sormadiginiz sürece detaylı bilgi vermiyor. Ve öyle olunca muayeneleri çok hızlı bir şekilde bitiyor. Çıktığınızda çok da tatmin olmamış oluyorsunuz. Tek avantajı şuydu çok hastası olmadığı için randevu bulmanız kolay oluyor