Kızlar selam 32.haftadayım bebeğim çok aktif değildi ama bu 1 haftadır sürekli oynuyor uyumuyor çok hareketli. Günün her saatinde hissediyorum hareketlerini eskiden böyle aktif değildi. Yeri ile ilgili bir olumsuzluk mu var yoksa büyüdüğü için mi hareketleri belirginleşti benim gibi olan var mı