Bende 32 deyim bebek toplanmasi ve karin sertlesmesi icin gittim nst ye girmem gerektgni soyledi doktorum ve sancim cikti hemen 2 buyuk paket serum taktilar ve 2 doz ciger gelistirici yapti ve seni gonderemem yoksa dogum baslar ddi acilmam varmi diye bakti cok sukur suan bisey cikmadi bugun tekrar kontrol edip 1 doz daha ciger gelistirici vurdu ve nstye girdim cok sukur dun 2. Nst mde ve bugunku nstmde sancim kesilmisti suan dinlenmeye aldim kendimi galiba temizlik isleri beni bu duruma getrdi. Dikkat ediyorum bundan sonra full yatis yapicam bebegim icin cunku daha cok kucuguz