Hlyfrz Arkadaşlar 2 gundur kaburgamda inanilmaz bi ağrı var yatarken hareket halindeyken kımıldaynca kemiklerim birbirine giriyo sanki sebebini bilen veya yasayan varmı😢
Mervkfs Hlyfrz ilk gebeliğinse bu tür ağrılar baya oluyor. Hormonal fiziki durumlar hepsi degsm gösterdiği için vücudumuzda cnm
Akin59 Hlyfrz ayni ağrı bende de çok.oldu canim geçmiyor hatta bir aksam agrisindan zor uyumustum sabaha karşı ağrısınla ağlayarak uyandim bir hafta sonra ağrı geçti gobegim aşağıya düştü o sekil baskida gitti kaburgam rahatladi
Didem19 Bnm de sağ üst kaburga üstünde oluyor. Sanci nin Ne zaman geleceği belli olmuyor.ıcerde intihapli bi sivilce var sanki. geçer dedim ama geçmiyor. 21. Haftada başladı suan 23. Haftadayim
Sevde123 Benimde 19. Haftamda başladı😔 kaburgalarımın ayrıldığını hissediyorum resmen oturmak lüks gibi bişey oldu resmen 😫 magnezyum hapiyla azicikta olsa hafifliyor ama geçmiyor maalesef 😭 24 hafta oldm inşallah ilerlemez
Mlkcm Aynı dertten bende de var Malesef. 23. Haftadayım ve ağrı katlanarak çoğalıyor yapacak birşey yok:/
Kubraa333 Kızlar bendede aynı sorun var 37 haftalıgım agrısından duramıyorum kaburgalarımın bi tek sag taraf nedense
Didem19 Doktora sordum oda endişe etti safra kesesi ve karaciğerden ultrasonla baktı normal dedi ama ara ara geliyor sanci.