Sehera Merhaba güzel anneler, 25+2 haftalık hamileyim sol böbreğimde 27 ml büyüme olmuş ve doktor tel(kateter) yakacağını söyledi benim gibi olanlar taktıranlar var mı nasıl oldu ağrısı oldu mu yapılırken ?
Angelada Sehera bana da stant takarız dedi tel mi oluyor hiç bilmiyorum. Sağ böbrekte büyüme oldu benim
Unlukacar Canım birşey soracağım daha önce böyle bi rahatsızlığın varmıydı ben 5 yıl önce böbreğimde büyüme var diye ameliyat olmuştum şimdi hamilelikte tekrar büyümesinden korkuyorum hamile kalmadan önce doktora gittiğimde hafif büyüme vardı
Sehera Unlukacar hayır hiç bir problemim yoktu böbreğimle alakalı sana tel takıldığında anesteziyle mi yapmışlardı idrar yollarından girmişlerdi demi
Unlukacar Sehera ben ilk ameliyat oldum stend taktılar 1 ay sonra tekrar çıkartmışlardı anastezi aldım ama çok az bayılıp bayılmamak arası birşeydi canım
Unlukacar Sehera yok canım olmadı sonra normal e döndüm hatta aynı gün araç bile kullandım ama tekrar az böbrek büyümesi olurştu geçen sene yine şimdi hamileyim çok büyümesinden korkuyorum