Fadikfs Doğuma karar vermek istiyorum artık bi aksilik olmazda kendim doğurursam epidural normal doğum nasıl oluyor
Havvamurat Fadikfs ben yaptım çok kolay oluyor belinden biigne yapıyor bir şey takıyor sancı hissetmiyorsunuz sadece ıkınma hissi oluyor.
Nisam21 Fadikfs ben yaptım belden uyusturuyorlar ve son ana kadar sancım oldu ama acılmamda oldu sancın gıdıp geldıgınde ıgne vurmazlar durdugu an vurur hıc ıgne hissetmedim
Zhrnz Fadikfs ben ilk.dogumumda yaptirdim ama hic agriyi sanciyi kesmedi yeri bulamadi sanirim anestezici 😅 ama sonrasindada hic bi sikinti yasamadim bel agrisi vs ama yapan arkadaslar cok memnun kalmis sanciyi hissrtmemisler ne guzel 🥰
[silindi] Fadikfs ben 9 haziranda dogum yaptım suni verdiler yalvardım ebelere epidurel yapın die hiç önermediler 3ebeyede yalvardım özelde yaptım dogumu bide 3 saatte dogurdum normal bi şekilde 🤷♀️
Nisaakan_35 Havvamurat yaa bende 38+5 im doktorum normal doğum gözüküyor dedi ama alttan hiç muayene olmadım sancılarına bakarız sonra epidural yaparız olmAdı dedi epidural nasıl sezeryanla sonuçlanları varmışta
Zeyyno_ Havvamurat sadece özelde mi yapıolar epidural normal doğumu yoksa devlette isteyebiliyormuyuz
Ebrulig Bende istiyorum ancak doktorum asla önermiyor ıkınma hissi yok olduğundan doğumu zorlaştırdığını söylüyor
[silindi] Fadikfs bide dogum çok kolay önemli olan sancıyı karşılamak inanın dikilirken zaten hiç bişey hissetmiyosunuz zaten dogurduktan sonra öyle bi rahatlık geliyoki orda biçiyolar dikiyolar filan hiç zerre his yok 😂
Degisken Bende epidural normal istiyorum. Dr um epiduralin nimetlerinden faydalanmalı gebeler diyor. Epizyo istemiyorum inş yırtık olmadan doğururuz.benim ilk doğumum da epidural sezeryandı. Bel ağrısı yaşadım sadece.
[silindi] Fadikfs kuzum ben normal dogurdum epidural almadım benim kuzenim epidurel yaptırmıştım iki üç gün sürüyor iğnenin etkisi hissetmiyosun agrını diodu ben yalvardım o kadar yapmadılar önermiyoruz riskli dediler 🤷♀️