5478 10 dk kadar sürdü ama iyi geçti çok şükür herşeyi normalmiş sorduğum sorulara cevap verdi sonrasında muayene bittiğinde bilgi de verdi fotoğraf da verdi. Ama ekran normal siyah beyaz ekran orada dolayısıyla fotoğraf da siyah beyazdı renkli değildi ama olsun çok dert etmedim bebeğim iyi ya çok şükür .:) Olumsuz bir durum yoktu ben memnun kaldım şahsen :)