Hayriyeee Hanımlar gümüş kapak aldınız mı Doğumdan sonra yaralarınız oldu mu doğumuma az kaldı gümüş kapak alıp almama konusunda kararsız kaldım
Bossmanager Hayriyeee ben de aldım . 38. Hafta itibariyle günde en az 2 saat tak dedi ebe . Doğumdan sonra da hep takıcam
-Defnee- Ben aldım 2 haftadır da kullanıyorum, çokta memnun kaldım göğüs uçlarım pamuk gibi. Yarın doğum yapıcam emzirirken işe yarıyormu görmüş olacağım ☺️