Kızlar yarın 2.bebeğimi kucağıma alacağım hayırlısı ile sezeryanla.
ama sanki ilk gibi bi heyecan, korku da var. Korkulacak bi şey yok aslında daha öncede oldum. Ama diğer çocuğum da 2 yaşında , yüzüne bakıp
ağlıyorum bi değişik oldum. 😢😢😢 lütfen dua edin evlatlarımın basına sağ Salim döneyim