Sumru Sabah aç karnına gittim. İlk önce kan alındı sanırım 3,4 tüp hem açlık kan şekeri için, hem tiroid değerlerim için hem de tam kan sayımı için. Daha sonra idrar kültürü verdim. (Bu şart değildir sanırım benim doktorum bunu da ekleyelim dedi rutin kontrol olsun diye) Sonra bir kutu 75 lik bir içecek verdiler elma aromalı, bu içeceği 10 dakika içinde bitirmemi söylediler. İçmeye başladıktan tam bir saat sonra gidip kan verdim tekrar. Sonra ikinci bir saat sonra tekrar verdim. Özel hastaneye gidiyorum, sonuçlarım öğleden sonra çıktı. Çok şükür sıkıntı yok🤗 Yani zorluğu yok ancak uzun süre aç kalmak yordu biraz sadece 🤦🏻♀️