Esil36 Hanımlar 29 haftalık olduk ilk hamileliğim.isimli 10 lu hastane çıkışı seti yaptırmak istiyorum doğumuma 2 ay kaldı sizce Nezmn yaptırmalıyım siz yaptırdınız mı doğumunuza ne kdar bi zaman kala yaptırdınız?🤔
Esraugur2310 Esil36 Bence yaptırıp yikayip utuleyin herseyinizi canta hazirlamaniz kalsin sadece Allah korusun ama erken dogum falan olabiliyor ben 36 da yaptim doğumumu cok sukur her seyimi hazir etmistim o zamana
41esra Esil36 31 haftalık hamileyim 28. Haftada yaptırdım bu haftada yıkayıp ütüleyeceğim inşallah fikir olsun canım
Cigdemveminik Esil36 bn geç kalmştm bunun için malesef her yer 3 hafta diyor teslimata bende 34 üm yeni sipariş verdm bekliyoem bakalm umarm doğurmadan gelr🤦🏼♀️🤗
41esra eymenMomy_ Tuğba Kuğu var instagramda ordan yaptırdım canım bi 8 li bide 11 li set vardı ama arasındaki fiyat farkı baya var diye ben 8 li tercih ettim 189 tl ye yaptırdım isimli çanta birde müslin örtü hediye göndermişlerdi ama kumaşından falan çok memnunum pamuklu çok güzel tavsiye ederim 🥰
Simba Cigdemveminik sipariş verdim daha elime geçmedi ama güzel duruyor mucize_miniklere yaptırdım instagramda bir haftada yolluyoruz dediler bende 35. Haftamdayım yeni sipariş verdim