Merhaba ben de tam güvenebileceğim bir doktor arıyorum . Kafam karışık . Tarık beye gidiyorum cerrahi tecrübesine güveniyorum ancak bilemiyorum bayana mı gitsem , hastane koşulları çok önemli park hastanesindeki miray hanımı merak ediyorum ancak yaşından dolayı tecrübesi az mıdır diyorum . Sonra bi de park hastanesi ve gözde akademinin hastane olarak koşulları kıyaslandığında hangisi daha iç açıcı ? Tabi tıbbi yeterlilik , hastane iyi niyeti , vs gibi koşullar , konfor vs değil .