Merhabalar anneler, nasilsiniz?
Bir sorum olucakti benim,
ben artik son aydayim, hamile kaldigimdan beri 2 hafta geriden gidiyorum gec dollenme oldugu icin. Simdide henuz oyle. 36. haftadayim aslinda ama 34. hafta sayilirim, cocugun kilosu fln ona uygun.
Ben sezeryan olucam temmuz ayinin 7.ne gun aldik. Ama bir sorum olucakti eger 2 hafta gerideysem daha gec sezeryan olmali degilmiyim yoksa benmi yalnis dusunuyorum? Kontrolde doktoruma sorucam bu konuyu aklima takildi burda da bilgisi olanlara sormak istedim.