Epifenomen Mery_ kuzum şuanda normal de sezeryan da 3000 tl olduğunu ama temmuz ağustos gibi bi zam olacak dedi oradaki muhasebe sorumlusu Eda Hanım. Nisan ayında sormuştuk öyle demişlerdi 🍀