Merhaba. 30+2 günlük hamileyim. En başından beri kanamam vardı plasenta aşağıya yerleşmişti, idrar yolu enfeksiyonu tedavisi gördüm ve kanamam geçti. Şimdi ara ara yine oluyor. Bugün doktora gittim plasentanın düzelmediğini kanamanın bu yüzden olduğunu söyledi. İdrarımda yine bakteri çıktı. Protein de eser yazıyor. Proteindeki eser ne anlama geliyor? Yaşayan var mı?