Kızlar 37+3üm az önce idrar için tuvalete gittim idrarımı yaptım ama hala sıvı gelmeye devam etti şüphelendim rengine baktığımda çiş gibi sarı değildi şeffaf su gibi renkteydi daha sonra iç çamarımı değiştirirken yine az bir miktar o sıvıdan geldi sizce suyum mu ağrım sancım yok henüz @