sevenpolat Selam kızlar 38 haftamızdayız. 6 gün sonra sezeryan günümüz var. 1 saatir çatı kemiğimde ve alt kaşığımda ağrı var bi giriyor zor hareket ediyorum sonra geçiyor. Uyudum biraz azaldı ama var ağrısı hala. Doğum belirtisi olabilir mi ne yapmam lazım?
Rabiaozdmr06 sevenpolat bende 37 haftaligim ara ara aynı şeyi yaşıyorum geciyor geri geliyo bende zorunlu sezeryan olcam haftaya , kanama suyumun gelmesi veya sancilar siddetli degil bekliyorum. Allah yardimciniz olsn gecmesse doktora gidin