Kizlr selam.azerbaycandan yaziyorum burda yeniim,yeni kayd oldum yani ama hamile kldigim gunden bakiyorum❤️Her kes sag salim
kucagina alir insallaah.ikinci hamileliyim 28 hafta 3 gunum. Bizz koy tarafta bi yerlere tasindik yazlik ev gibi bisey bi kac aylik.bu korona illetinden daha uzak olmak icin.ve bizde azerbaycanda disari cikma yasagi var.esimin amca kizi geldi kalmaya bizle 1 hafta once.geldigi gunden 1
gun sonra babAsi hastalandi korona testi pozitiv cikti.ve bizde hemen test yaptirdik sukur hepimiz negativdik yalniz amca kizi pozitivdi.qaliba tasiyiciymis, cunki kendini iyi hissediyor.biz onu hemen evine yolladik kendimizde bi kac gunlugune tasindik😭yazlik evi dezinfekte yaapmaya geldiler o yuzden.simdi her kes diyir ki siz simdi negativ gozukse de sonradan poztiv cik biliyormur.1 haftaya 10 gune daha da kotulesw bilirsiniz.ben vitaminler falan iciyorumm cocuga esimede veriyorum ama
o kadar kotuyum,stresliuimki cunki hamileyim ve hamilelik sekerim var + ben her ilac icememki .korona olup iyleswn var mi? Aranizda
uzun oldusa kusuruma bakmayin❤️