Ayca6868 Ya kızlar dün bir sürü post açtım 21 haftalık erken doğum riski var ciğer geliştirici vurundum su sızıyor diye hepiniz dua ettiniz Allah sizden razı olsun bugün taburcu oldum gebeliğimin basimdan beri gittigim tek bir doktorum vardi cok memnundum bana yüksek derecede erken dogum riskimjn oldugunu rahim uzunlugumun 26 mm olduğunu ve bugun bile doğrabilcegimi söyledi 4 5 gün önce gel görki daha 21 haftalık 400 gramiz. Dünde benden bir akıntı geldi alttan kaşık gibi birşeyle baktı su sızmış dedi ve yatırdı taburcu olunca eşimle başka bir hastaneye gittik ordaki doktor altımdan çubukla bisey aldı sonuç tek.cizgi cıktı yüzde yüz bebekten su falan sızmıyor dedi sonra alttan ultrasonda baktı rahim uzunlugum 31 mm dedi gayet normal bebeğin suyu doğuma kadar yeter de artar bol bir suyu var hangi akla hizmet sana bunları yaptı ben o doktoru tanıyorum biz beraber çalışıyorduk alavere dalavereci para için de bunlar yapılmaz ki dedi hiçbirşeyin yok hicbir yasagin yok evinimi temizliyon napiyosan yap gayet normal herşey dedi hangisine inanayım şimdi bilmiyorum
Mrvcnn Ayca6868 3. Bir doktor görüşü alın bence banada dediğiniz çubuk gibi şeyle bakıldı ama o kesin degil dedi doktorum kültür verdirdi orda daha iyi belli olur demişti
Zeyno274 Ayca6868 kafanı karıştırma evine git yat dinlen hep magnezyum kullan normal kontrollerine gittiğinde alttan usg ile rahim apzını ölçtür benimki 35 lerden 19 a düştü. Bıgün kontrolüm var banada o testten yaptılar negatif çıkmıştı şuam bende bilmiyorum canım ama bence hiç vi yere gitme eve git dinlen kontrollerine git progestan kullan
Babyy1S Ayca6868 o son doktorun dediği 😂 bi doktora daha görün ama işinde iyi biri olsun oda son doktor gibi konusursa icin rahat eder 🥰 hadi ins bir sey yoktr 😊
Fossey Ayca6868 Sen yinede kendini yoracak işlerden uzak dur. Normal hayata dönme risk risktir her zaman dikkat etmek gerekir. Bebişin umarım zamanında ve sağlıklı sıhhatli gelir 🤲🏻
MeyraEylulBallisi Hastanelere gitmek problem şu dönemde ama imkanın varsa çevrende pandemi hastanesi olmayan hastanelere git derim ben. Bi iki doktor daha görsün seni ciddi bi durum çünkü bu
Ayca6868 Zeyno274 ya canım sorun su başından beri gittiğim doktor progestan kullan diyor bu yeni gittiğim doktor da diyor o öyle çok kişiyi zehirledi bana sormadan onun verdiği hiç biseyi kullanma e bu doktorada bugün ilk.kez gittim.bakalim o ne kadar güvenilir kafam allak bullak
Zeyno274 Ayca6868 eğer düşük riskin var ise yüzde yüz progestan kullanman gerekiyor hayatım zehirleyecek bir ilaç değil o tam tersi bebepi içinde tutan bir hormon progestan ben geçmişdede yaşadım senin yaşadığını şuandada yaşıyorum rahim ağzını ölçtürüp progestanve magnezyum kullanıp devamlı yatacaksın canım
Berke Ayca6868 canm progestan zehirlicek bi ilac degil sadece vucudumzda bulunan bi hormon hatta. O doktorda abartmis. Sen kesinlkle baska doktora gorun ya progestan ilac da zehirlicekse Allah korusun giz valla herkes kullaniyo bu ilaci 😂
mlsmrtgl Ayca6868 son doktorunuzun yaptıgı gebelik testi gibi bse mi ? Eğer öyleyse o test sızıntı var mı yok mu bakmak için yapılıyor . Özel alınıyor fiyatı 120 TL gibi bse . Ama diğer doktor neyle nasıl bakmış anlayamadım . Siz üçüncü bi doktora daha görünün bence
Beneklikedi Ayca6868 üzüldüm. Kötü bir durum, insanı ikilemde bırakıyor, bence yüksek riskli gebelik ve peritonolog olan, Prof doç vs var ise olduğun ilde, görüş al.. İstanbul’da isen Maslak Acıbadem de İbrahim bildirici yi tavsiye ederim
eryesil İkinci doktorunuzu güvenilir bulmadım nedense meslektaşına karşı söylemleri falan 🤔 Progestan zehirleyecek bir ilaç değil sallamış. 31 mm de işine gücüne bak demeside abartı dinlen demeliydi. Rahim uzunluğu her ölçümde Farklı çıkabiliyor risk yok demesi tuhaf geldi bana. Yerinizde olsam bir araştırma hastanesine giderdim özelde sonra görüş almak için. Çok geçmiş olsun inş sağ sağlim kucağınıza alırsınız bebeğinizi.