Fatima18 Mineberna bende 32 haftadayim 2-3 haftadir bende de vajinada ağrı və baskı vardi bebeğin başı aşağıda olduğu için baskı yapıyormuş. doktor hamile korsesi takmami önerdi ve çok iyi geldi.
333333 Mineberna Canım bendede öyle bebegın kafası asagı dönmüş ve doktorum ilişkiyi yasakladı sende bir doktora görün bence
Fatima18 Mineberna ben baski ve ağrı olunca doktoruma gittim. Sende git baksın için rahatlar.erken doğum riski varsada önlem almış olursun
Mineberna 333333 ben eşimden uzaktayım zaten memlekete geldim doğum için haftaya kontrolüm var soracağım mutlaka