Arkadaşlar dün akşam yemekten sonra yürüyüşe çıktık. Böyle bir şey aktığını hissettim baya altıma işer gibi. Sonra eve geldiğimde baktım ki eşofmanıma çıkmış baya gözle görünüyor sonra çamaşırıma baktım hafif beyaz akıntı da vardı, kokusuzdu. Su sızıyor olma ihtimali var mıdır ya öyle olsun lütfen birazda sancım geldi gitti gece ama şuan yok 🤦♀️ artık doğurmak istiyorummmmmmmm 39+2 yiz bu arada