Bugün 9günlük oldu bebegım ve hıkayemı sizle paylasmak istedim. Erken doğum riskiyle 30.haftadan beri ilaçlarla yatarak gecırdık gunleri. 37.hafta başlayınca sıradan bi kontrol esnasında 1cm açılma ve 10dk bir gelen kasılma farkedildi nst de. Bu gece doğurcaksın eve git dusunu al dınlen gece sancılarla gelceksin dedi. Hissetıgım tek şey karnımın 10dkda 1 taş gibi olmasıydı. Sabahı ettik bişekılde ve gittik tekrar yine herşey aynı bugun hastaneye alalım takıpte kal dedı o gecede hersey aynı kasılmalar cok düzenli 80 90 toco var nst de ama acı yok ve 2gün boyunca açılma 1cmde kaldı. Suni sancı verelım dedı dr ve suni sancı iki damla verıldıgı anda bebegın kalp atısları hızla düştü ve aniden ne oldıgını dahi anlamadan sezeryana alındım. Sezeryanı hiç aklımdan dahi gecırmemıstım epidural spinal ne demek bılmıodım cunku doktorum çatın cok müsait bebegın küçük kesin normal olcak dediği için. Ama nasip degılmıs. Sabah meyve suyu içtigim için spinal daha uygun dedı dr ve tamam dedim. Belden verılen iğne falan hersey gayet kolaydı sakin kalırsanız ama beni mahveden şey dikişlerim varken doğumdan cıktıktan sonra hemşireler karnıma bastırıp pis kanı attılar ama yasadıgım acı tarıfsızdi ve 2.si de şiddetli baş ağrısı böyle bi ağrı yok kahveler çikolatalar faydasız bi ağrı. Sütüm 3gün gelmedi ancak 4.gün bi andan gelmeye başladı🙏🏻 Ama çok şükür 5.gün hersey yavas yavas kaybolmaya basladı. Sonuc mu? Hepsine değer fazlasına bile değer sağlıklı bi evlat🙏🏻 Şükürler olsun. Ultrasonda 2500 ve 46cm görünen oğlum doğumda 3000 ve 51cm dogdu. ☺ Hamılelık baya tatilmiş arkadaslar şimdı uykusuz emzırme sarılık dertleriyle boğustugumz zamanlar😀