Ben o hastanede tam 4 doktor değiştirdim. En memnun kaldıgın doktor da detaylı ultrason prof. Volkan neydi. 30. Hafta özel bir kliniğe gitmeye basladım. Çünkü medipol gerekli gereksiz bir sürü test yapıyor ve hiçbir bilgi vermiyor. Hep ilk kontrol çok ilgililer sonrası soru soruyorsunuz azarlıyorlsr resmen. Ben çok pişmanım oraya gittiğim için