Deletedmom272 Kizlar 3 aylik hamileyim. Karnimda pit pit bisi atiyor. Az once gerildim yanlislikla. Sonra bi baktim pit pit duzenli bi hareket var karnimda. Belki daha once vardi bilemedim. Nedendir acaba ya😔
derya39ege Deletedmom272 ileriki aylarda hıçkırık oluyor canım öyle ama 3 ay çok erken geldi bilemedm.
Fatma4185 Deletedmom272 bende 9 haftaligim aksam aynisi oldu bana esime acaba harekettmi ediyo onu hissediyom dedim sanki yumurtlama doneminde pit pıt atarya karnim oyle bi kipirdi oluyo.insallah bebisleri hissediyoruz dur😊
Hazal2020 Deletedmom272 sendeki pitpiti 15+4 de hissetmeye baslamistim sonraki haftada daha net hissettim bebegin hareketleriydi
Deletedmom272 Fatma4185 ne blim cnm daha cok erken ya😄 daha cok kucuk organlari. Hele elleri ayaklari minicik. Ne cani varda hareket etsin 😄 keske oyle olsada bilemedim😄 resmen duzenli atiyor. Tuhaf.
Sermec27 Deletedmom272 nabız atması cogu hamılelerde 8 12 hafta arası olur bebek hareketi için cok erken
Deletedmom272 Sermec27 karinda nabiz atmasi nsl oluyor cnm. Bebegin kalbiyle ilgili bisi mi. Anliyamadim tam🙄
Deletedmom95 Deletedmom272 evet canım elinle hafif bastırdığında kasıklarına orda ki put pıt ya nabız ya da atar damar. Bebeğin kalbini hissedemezsiniz daha çok küçük. Derinin kaç kat altında. 😊😊
Ilknur74 Bende de oluyor 8 haftalığım ya bizim damaramız atıyor yada bebeğin kalbi o bilemedim bende ama daha minnacık olduklarından hissedemeyiz
esraaarslan Kendi nabzınızı hissediyor hatta atımı görüyorsunuz , normalde de hamile olmayan kişilerde de olur uzandığınız da fark edersiniz ☺️