Mmunvvr Hamileyken benim gibi korona olup ilac tedavisi gören var mı? O verdikleri ilaclar bebeğe bi zararı etkisi oluyor mu acaba bi bilginiz var mı?
nazli-52 Mmunvvr yaaaa… Nasıl yakaladınız corona ya çok üzüldüm geçmiş olsun. Kaç haftalık hamilesin iz
Linababy Mmunvvr Ben şuan hastanede yatıyorum 6.günüö olucak bana ilaç tedavisi uygulamıyolar, sadece kan sulandırıcı iğne vuruluyor
Nozdkn Mmunvvr merhabalar gecmıs olsun bende gecen hafta perşembe corona olduğumu öğrendim ilac tedavisi yapmadılar . Semptom yoktu sadece tat ve koku kaybı oldu 7 haftalık hamıleyım 2 gundur sırt agrım mevcut bol su ve meyve tuketmeye çalışıyorum
Mmunvvr nazli-52 su an 17 haftam bitti ben atlattim cok sukur 5 gun hastanede kaldim ilac tedavisi gordum 14 gundur de evdeyim bitmistir heralde artik iyi hissediyorum tek korkum o verdikleri ilaclar bebegime bi zarari olmus mudur ?
Mommy006 Linababy kan sulandırıcı iğneyi kanın pıhtılaşıp akciğerine ayıp nefessiz kalma die, sorun yok.. ben de kan sulandırıcı kullanıorum zaten.. vitamin desteği veriyor okabilirler yine sorun yok, yogunbakımda değilsin di mi?
Mmunvvr Linababy gecmis olsun Allah sifa versin.. bana igne hic yapmadilar sabah aksam 3 hap verdiler ve öksuruk surubu
Linababy Mommy006 Bende hiç bir belirti yok test bile yapmayacaklardı bana kendim gelip yaptırdım. Hiç belirti olmadı hala da yok normal odadayız eşimdr bile sadece tat koku kaybı var oda düzeliyor yavaş yavaş
Nozdkn Mmunvvrcok tesekkurler her gün daha iyiyye gidiyorum. Baslarda her gün daha mı kotu olucak korkusu vardı ama yas ve kronık rahatszılık olmaması çok buyuk etken bu hastalıkta. istanbuldayız evden tedavı seklınde yol ızlenıyor esımde pozıtıf 5 gunluk hap tedavısı gordu. Surecin gecmsını beklıyoruz . 3 yasında oglum da aynı evdeyız ona test vs yapılmadı. Çocuklar bulassada hafıf atlama söz konusu oldugundan kontrol edıyoruz .
dilosasl kizlar ck uzuldum hepinize allah sifa versin gercwkten yardim etsin en korktum seydi alalhim sizi ve bebeklerinizi korusun
Mmunvvr Nozdkn dikkat edin maske takın eşinizle birlikte el hijyenine dikkat edin insallah bisey olmaz ben hastaneden ciktiktan sonra evde 14 gün evde hep maske taktim yemek falan bisey yaparken eldiven taktim benimde 5 yasinda oglum var onlarin testi negatif cikmisti.. hala dikkat ediyorum insana korku olusuyor pronaya oluyor oglumu öpüp koklayamiyorum :(
Nozdkn Mmunvvr bizde eşimle çift maske kullanıyoruz eldiven konusunda doktor kullanımı uygun olmuyor dedi sık sık ellerimizi yıkıyoruz Rabbim korusun çocuklarımızı insallah çoğu sikayetimız bıttı tat ve koku kaybıda azalmaya başladı çok şükür