Kalbim3 Serpil_27 bende destek almayı düşünüyorum normalde 20 kiloyu fgeciyor doğumlarım saglıklı beslenip kendi vücüduma eziyet etmek istemiyorum spnradan doğum kilolarımla uğrasıyorum😣
Adr0109 Minikpasa nelere dikkat ediyorsunuz acaba ben hamile kalmadan öncede kilom vardı şuanda daha da arttı 😟
Minikpasa Serpil_27 ben 70 ile hamile kaldım su an 74 üm gebelik şekerim çıktı o yüzden diyetisyene gitmek zorunda kaldım
Glsvr1 Ben de kiloluyum 17 kilo vererek hamile kaldım ama şu an eski kiloma döndüm yine. Başlarda devam ettim ama diyetisyenim ilk 3 ay biraz kısıtlayabiliriz sonrasında çok kısıtlayamayız demişti
Glsvr1 Sanırım yani öyle demişlerdi bana ama kendiniz dikkat edebilirsiniz ben beyaz ekmek pilav makarna falan yememeye çalışıyorum öyle bir çözüm bulabilirisniz
Serpil_27 Kalbim3 evet ya Doğum sonrası sıkıntı açıkcası bebekle olduğu için bırakıl gitmek zor olacağı için hamilelikte fazla alınmasa daha iyi bizim için