Kızlar selamm. Geçen persembe rutin kontrole gittiğimde doktorum bebegin sağ beyninde tek tarafli koroid pleksus kisti olduğunu söyledi başka bi sıkıntı var mı öğrenelim diye ayrıntılı usg ye yönlendirdi çok şükür başka bişi cıkmadı herşei normal aslında ikili ve dörtlü tarama testlerimde temiz çıkmıştı. Kendi doktoruma sonucu götürdüm endişelencek bisi yok korkma dedi 2 gün sonra tekrar gidicem kontrole 19 haftalık olucm nasipse. Doktorum takip etmemiz gerekio kisti genelde kayboluo 200 300 hastamda rastladım normal insanda bile rastlanır fln dedi ama bn yine de korkuorm ilk gebeliim haliyle bide sıkıntılı bi gebelik geçiriorm crinore jeller pluton igneler derken bide bunun çıkması bilgisi olanlar beni aydınlatabilir mi lütfen kızlar🙏🏻