Elo24 Meraba sevgili anneler ben avcılar anadolu hastanesine gidiyorum oraya gidipte son zamana kadar normal denilen doğumu sezeryan olan varmı? Böyle birşeyler duydum doktorlar sırf para almak için sezeryan yapıyomuş aranızda varsa yardımcı olabilirmi
Beyza26 Elo24 eskidendi o canım öyle birşey yapamıyorlar artık zorunlu olmadığı sürece ve sen istemediğin sürece kimse sana zorla sezeryan yaptıramaz ama son ana kadar da belli olmaz tabi 🤷🏼♀️
Berfin_kycn Elo24 evet bi kaç ebe arkdsm da uyardı beni dedi iyice araştır niçin sezeryan söylüyor diye dedi
Elo24 Beyza26 evet öyle de mesela bahane üretip fazla para almak için son dakika degistiriyolarmis doğum şeklini o şancı acıyla ne derlerse yapmak zorunda kalıyosun
Elo24 Berfin_kycn son dakikaya kadar iyi giden şeyler son dakika neden kötü gitsinki bilmiyorum bende sormak araştırmak için yazdim
Beyza26 Elo24 tatlım doğum yapmadığın için son dakikaya kadar ne olacağını sen kestiremiyorsun tabi ki ben 30 saat kendi sancımı çektim sonra mesela zorunlu sezeryan oldum anlıyor musun ? Böyle durumlar olabiliyor doğumda herşey son dakikaya kadar normal gidebilir son dakika bişey çıkıyor oluyor bunlar yani yaşanıyor masal değil
Berfin_kycn Elo24 bak bi tanıdğımzda ilk normaldi 39. haftaya geldi özellerin kaçı sezeryan olcaksın dedi gitti devlete devlet dedi kabul ediyorsan suni sancı verelim doğurursn suni sancı verdi doğurdu
Elo24 Beyza26 masal olmadigini tabiki biliyorum anlayabiliyorum kendimce anlam vermeye çalışıyorum ve danışmak istedim bilen giden illaki vardır diye