Canselcg Kızlar merhaba 8 haftalık hamileyim kan uyuşmazlığımız var aşısını kaçıncı haftada vuruldunuz? Birde doktor kan uyuşmazlığınız var kanaman olursa gel iğnem var dedi. Kan uyuşmazlığı olup kanaması olan var mı gebelikte?
Gamzedngdn Canselcg Kan uyuşmazlığımız var eşimle ama hiç kanamam olmadı herkese göre farklılık gösteriyor tabiki. Kanaması olanları da duydum. 28 29 haftalarda vuruluyor iğne doktorun kanaman olursa gel dediyse o zaman yapacaktır her ihtimale karşı iğneni ama bşeycik olmaz Allahın izniyle 🤲
musti28 Canselcg kan uyuşmazlığı iğnesi 28. Haftada yapılır cnm kanaman vesaire olursa rahim için iğne yapıyorlar kan uyuşmazlığı ile ilgili değil
Gamzedngdn Canselcg Kanama kan uyuşmazlığj olduğu için değil bu arada başka bir sebeple olursa diye demiştir doktorunuz
Asumm Canselcg Bizde de kan uyuşmazlığı var. Doktor ilk zamanlar da bir tahlil yaptırdı negatif çıkmıştı. 2 gün önce kontrole gittiğim de sordum. Doğumdan sonra bebeğin kan grubuma bakılıp ona göre iğne yapılacakmış bana. Neden böyle farklı benim ki acaba.
Ikinci-mucize Canselcg benim hamileligim lekeli geçiyor hamile olduğumu oradan anlıyorum ilk cocugumda da böyle olmuştu çünkü şimdi ıkinciyi hamileyim 6 haftalikken lekem vardı vurundum lekem geçti şimdi kontrole gittiğimde arada bakıyorlar testlerime 28 haftada gideceğim doktor test yapıp o zaman karar verecek tekrar yapılacak mi diye
Aftc Canselcg ılk hamılelıkte dogumdan sonra yapıyo ıkıncı hamılelıkte 28haftada bende de var kan uyusmazlıgı kan gurubuyla alakalı bıse bu negatıf kan tasıyosan yada esın negatıfse öle oluyo korkma ılk hamılelıkte dogumdan sonra anneye yapılır bıtane