Gizemito Sndsbtn 23. haftadayız 822 gr geldi oğluşum 🤭 Şeker yüklemem vardı çok şükür sonuçlarım iyi geldi dolayısıyla tosbik bir bebek olacak sanırım 🤭🤩
Sndsbtn Masalah benm de dun vardı kontrolum 24+2 de 681 gram dedı acaba azmı dıye dusundum tesekkur ederım