Ada_maral Merhaba güzel anneler bugün doktor kontrolümüz vardı bebeğimin kilosu 2.600 cıktı doktorum eşimin bana çok fazla iyi baktığını söyledi 🤗 böyle gidersem kilodan dolayı normal doğuramazsın dedi sizin bebişlerin kilosu nedir ?
Caglaaa14 Ada_maral benim 33 de 1935 gr di iyi demişti doktor sizin ki masallah sağ salım kucağıma alırız insallah 🤗
busegb Ada_maral benimki 2200 du doktor maşallahı var demişti sizinkinin baya maşallahı varmış 😁 3 3.5 doğar dedi tahminen sağlıklı olsunlar yeterki 🙏
Ada_maral Yasmiiinn normal besleniyorum canım herşeyden yiyorum hatta ben 15 gündür hiç kilo almamışım ama bebeğim bir haftada 500 gram almış tüm yediklerimi kendisi alıyor demek 😂
Poyraz_04 Betul_bakiiii Canım yanlışın olmasın 33. Haftaya göre 3.500 çok fazla bir kilo. Yanlış mı yazdın acaba? 🤔
Elizzz Betul_bakiiii masallahhhh . Acaba yanliklik mi var neden o kadar fazla doktora sordunuz mu tekrardan 🤭
suhedaaa Betul_bakiiii maşallah 🤩 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah. İçim gidiyor tombik bebeklere inşallah benim de bebeğim sağlıklı ve tombik olur 🙈
Betul_bakiiii Poyraz_04 keşke canım ama malesef bende inanamadım doktora tekrar tekrar sordum hatta öyle gösteriyor ben uydurmuyorum dedi bide bana kızdı iri Bi bebek böyle giderse sezaryana alırız mecburen dedi
Poyraz_04 Betul_bakiiii Senin kuzucuk maşallah 2 hafta kadar önden gidiyor o zaman annesi 😄 Üzülme sağlıklı olsun da tombiş olsun sezaryenle gelsin ne olacak ki ☺️💐
Elizzz Ada_maral 33+6 da 2180 gr mdi benim oğlum doktor gayet iyi demisti kilosu nu su an 35+5 oldum haftaya bakalim kac kilo oldu❤
Betul_bakiiii Elizzz sordum canım eminmisiniz dedim öyle gösteriyor ben uydurmuyorum dedi bide özellikle bişey de yemedim normal çok istiyorum ama bu gidişle sezaryan gözüküyor nasip artık
Betul_bakiiii Poyraz_04 evet zaten başından beri 2 hafta önde ve iri diyordu doktor ama bu kadar kilo alacağını hiç tahmin etmiyordum. Hayırlısı artık sağlığı olsunda 😊
Elizzz Betul_bakiiii saglikli sihhatli olsunda canjm ama cok şaşırdım bu haftada bu kilo bebiste 40 haftaya kadar 4 u gecer kesin sezeryan olur . Ekxtra yedigin birsey var mi kilo alsin diye yada gebelik sekeri falan? Bazi durumlarda hicbirsey yoksa iri bebek genetikte olabiliyor
Betul_bakiiii suhedaaa Amin inşallah canım hepimiz sağ salim alalım sağlıkları olsunda tombik zayıf sorun değil🤲🏻😊
Semaumtt Bende 32+0 da 2200 demişti doktorum iyimi sizce yorum yapmadi kilosuna sadece başinın iki hafta önde olduğunu normal Doğum yapamazsın dedi
meltemustafa Semaumtt Benim bebeğimin başı 3 hafta ilerde ama normal doğurur musun dedi evet dedim tamam normal doğuma uygunsun dedi korkmaya başladım 😃
Betul_bakiiii Poyraz_04 baktırdım doktor zaten iri görünce şekere baktı ama oda çok normal çıktı. Tombik Olacağı varmış genetik bide heralde 😊
Betul_bakiiii Elizzz yok canım özellikle zaten başından beri bişey yemiyodum rutin aynı devam ettim. Çok şükür şekerim de çıkmadı Herşeyim çok normal Ama genetik galiba eşimde bende öyleymişizdi. Hayırlısı artık sağlıklı olsunda.